ارز اربعین به صورت دینار به زائران پرداخت می‌شود مشترکان برق خانگی خراسان رضوی ۲۷ میلیارد ریال پاداش گرفتند افزایش ۴۰ درصدی صادرات به افغانستان در ۲ ماه نخست سال ۱۴۰۳ طرح «از مزرعه تا سفره» با هدف تامین کالا‌های پر مصرف مردم در مشهد اجرا می‌شود قیمت موبایل یک روز پیش از انتخابات به چقدر رسید؟ (۱۴ تیر ۱۴۰۳) طلا و سکه در مشهد چند؟ (۱۴ تیر ۱۴۰۳) قیمت امروز طلا، سکه، دلار، ارز دیجیتال (۱۴ تیر ۱۴۰۳) | دلار در کانال ۶۰ هزار تومان یک روز قبل از انتخابات برخورد با مشاوران املاک قانون‌گریز در مشهد (۱۴ تیر ۱۴۰۳) قیمت امروز خودرو‌های خارجی (۱۴ تیر ۱۴۰۳) | تویوتا لوین ۳.۳ میلیارد تومان تعیین سقف اجاره‌بهای مسکن به کمک مستأجران آمد قیمت امروز خودرو‌های ایرانی (۱۴ تیر ۱۴۰۳) طلای جهانی خیز برداشت (۱۴ تیر ۱۴۰۳) سقف اجاره بها در مشهد؛ ۲۵ درصد | میزان افزایش قانونی اجاره بها در مشهد معادل ۷۰ درصد تورم خرداد خراسان رضوی است گزارشی از نمایشگاه تخصصی معدن و زمین شناسی در مشهد ایران خودرو تعدادی از خودرو‌های خود را به روش مزایده به فروش می‌رساند + جزئیات متوسط قیمت مسکن در تهران اعلام شد میوه را امروز گرانتر از این قیمت‌ها نخرید (۱۴ تیر ۱۴۰۳) ماجرای حذف متقاضیان مسکن ملی چه بود؟ هفته آینده، آخرین مهلت انتخاب خودرو‌های وارداتی (۱۴ تیر ۱۴۰۳) جریمه شرکت مشهدی به‌علت اجرا‌نکردن تعهدات ارزی اظهارنظر‌های بورسی جلیلی و پزشکیان در آخرین مناظره چه بود؟ دولت سیزدهم ساخت بیش‌از ۱۸۰ هزار واحد مسکونی در خراسان‌رضوی را عملیاتی کرد قیمت گوشت مرغ در بازار مشهد کاهشی است (۱۳ تیر ۱۴۰۳) بورس، سبزپوش به استقبال انتخابات رفت | گزارش وضعیت بازار سهام (۱۳ تیر ۱۴۰۳) طلا و سکه در مشهد ارزان شد (۱۳ تیر ۱۴۰۳) | کاهش ۷۰۰ هزار تومانی سکه امامی با مبلغ ۷ تا ۱۰ میلیون تومان، از کدام موبایل‌ها می‌توان خرید؟ (۱۳ تیر ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

جزئیات ساعت کار جدید بانک‌ها در شهرهای رنگی کرونا

  • کد خبر: ۶۲۹۸۰
  • ۱۵ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۹
جزئیات ساعت کار جدید بانک‌ها در شهرهای رنگی کرونا
کانون بانک‌ها و موسسات اعتباری خصوصی اعلام کرد: تا اطلاع ثانوی ساعات فعالیت بانک‌ها برای پذیرش مشتریان، از ۸ صبح الی ۱۴ بعد از ظهر و در روزهای پنج شنبه ۸ صبح تا ۱۲:۳۰ خواهد بود.
به گزارش شهرآرانیوز، کانون بانک‌ها و موسسات اعتباری خصوصی پیرامون ساعت کار شعب و نحوه حضور کارکنان بانک‌ها در شهر‌های آبی، زرد، نارنجی و قرمز اطلاعیه‌ای صادر کرد که در آن آمده است:

با توجه به سوالاتی که در خصوص نحوه چگونگی ارائه خدمات بانک‌ها و نحوه حضور کارکنان آنان در روز‌های جاری که در بعضی از شهر‌ها از نظر ستاد ملی کرونا تغییر وضعیت هشدار داده‌اند، ضرورتاً به استحضار می‌رساند: مطابق یا مفاد نامه شماره ۹۹/۱۸۲۵-ک ه مورخ ۹۹/۹/۱۳، تا اطلاع ثانوی ساعات فعالیت بانک‌ها برای پذیرش مشتریان از ۸ صبح الی ۱۴ بعد از ظهر و در روز‌های پنج شنبه تا ۱۲:۳۰ خواهد بود.

حضور کارکنان بانک‌ها در شهر‌ها با هشدار قرمز بمیزان ۵۰% می‌باشد و ۵۰درصد بقیه کارکنان می‌توانند با توجه به نظر مدیران محترم مناطق بنحویکه ارائه خدمات شعب متوقف یا با خدشه روبرو نگردد بصورت نوبتی از طریق دورکاری ادامه یابد.

در شهر‌های با هشدار نارنجی از جمله تهران و البرز حضور کارکنان به میزان دوسوم خواهد بود و یک سوم آنان می‌توانند مشروط به امکان ارائه کامل به مشتریان از طریق نوبتی دورکاری داشته باشند.

بدیهی است در سایر شهر‌ها با هشدار‌هایی با رنگ‌های زرد و آبی ارائه خدمات بانکی با حضور صدردرصدی کارکنان خواهد بود.

طبیعتاً رعایت پروتکل‌های بهداشتی (استفاده از لوازم التحریر اختصاصی، مواد ضدعفونی‌کننده، رعایت فاصله مکانی بین افراد و ...) و توصیه و پیشنهاد به مراجعین برای انجام امور بانکی آینده با استفاده از تجهیزات الکترونیکی مورد عنایت همکاران بانکی و به ویژه مدیران شعب خواهد بود.

تغییر رنگ شهر‌ها با هشدار‌های ستاد ملی کرونا در آینده کماکان مشمول مراتب مندرج در نامه حاضر خواهد بود.
 
 
منبع:مهر
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->